Σε εκπομπή που πρόβαλε το BBC αυτή την εβδομάδα, νευρολόγοι υποστήριξαν πως οι οπαδοί της Apple αντιμετωπίζουν τα προϊόντα της εταιρίας περίπου με τον ίδιο τρόπο που οι θρησκευόμενοι αντιλαμβάνονται τις ιερές εικόνες.
Τοποθέτησαν τον εκδότη του World of Apple, σε ένα μαγνητικό τομογράφο και του έδειξαν ένα πλήθος από προϊόντα της Apple και άλλα τρίτων κατασκευαστών.
Και ενώ δεν έδειξε αποστροφή στα άλλα προϊόντα, οι επιστήμονες βρήκαν μεγάλες διαφορές στην δραστηριότητα του εγκεφάλου του όταν κοιτούσε στους δύο τύπους προϊόντων.
Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα με εκείνα θρησκευόμενων ανθρώπων, εντόπισαν μεγάλη ομοιότητα με την δραστηριότητα του εγκεφάλου των ανθρώπων που κοιτούν σε σύμβολα της πίστης τους.
Αυτό υποδηλώνει πως οι μεγάλες τεχνολογικές φίρμες εκμεταλλεύονται τις περιοχές του εγκεφάλου που έχει αναπτυχθεί στην επεξεργασία της πίστης.
Ακόμη και ο επίσκοπος στο Buckingham είδε την ομοιότητα. Επισημαίνοντας το πόσο το κατάστημα λιανικής της Apple στο Λονδίνο μοιάζει με εκκλησία, με πέτρινα δάπεδα, με τόξα και μικρούς ‘βωμούς’ που είναι τοποθετημένα τα προϊόντα.
Και οι εικόνες στα εγκαίνια του καταστήματος με πλήθος πελατών και υπαλλήλων μοιάζει με συνάντηση ζηλωτών ευαγγελιστών.
πηγή : http://www.dailytech.gr/dailytech-news/2011/5/19/apple.html